vineri, 12 iulie 2013

Nail Art

Bunaa,
Da "Nail Art" asa se intituleaza cee ce va voi prezenta astazi. M-am gandit ca trebuiesc folosite deoarece le am de mult timp si am zis de ce nu. Este vorba despre foliutele acelea cu model care se aplica pe unghii. Haideti sa va arat si voua rezultatul. Sa stiti ca mi-a fost un pic cam greu deoarece ele au fost cam mici in latime pentru unghiile mele si m-am chinuit un pic ca sa le potrivesc.
 Inainte am dat cu un lac asemanatoare cu sclipiciul de pe foliuta, este vorba despre o oja de la Lady's "Isabelle Dupont N22". Apoi am lipit foliuta si am dat cu pila pentru a elimina surplusul.
 M-am gandit sa nu fie prea simplu sa mai adaug si niste liniute, unele de-a lungul unghiei, altele la varfetele lor.
 Si asa arata o astfel de manichiura dupa o zi si nu am avut nici mare ocupatie in ziua aceea. Dungutele trase de mine s-au sters deoarece foliuta a inceput sa se exfolieze. Deci este o manichiura de ocazie si usor de facut.
  Sper ca va placut!!
V pup!!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Comentarii