duminică, 14 iulie 2013

Balacealaaa:*:*

:*Bunaaa:*
Astazi vreau sa va prezint manichiura in apa. Stiu ca nu este ceva spectaculos si nou, dar mie imi place foarte mult ce modele mi-a iesit. Astazi am fost un copil mic m-am balacit, m-am jucat amestecand culori si "m-am manjit pana la coate", deci sunt murdara pe degete dar nu-i nimic sunt bucuroasa de rezultat. Haideti sa va arat si voua.
Inainte am dat cu un strat de oja pe unghii. 
Am acoperit imprejurul unghiei pentru a nu ma murdari, dar la mine a fost degeaba,






Si m-am gandit sa fac cate o poza la fiecare model:










 Aici, la ultima, dar nu cea din urma am dat un puf de parfum pentru a crea gauri in oja din apa si iata:
 Siiiiii, preferatele mele:) :
Sper ca va plac, ca mie foarte mult.
Va pup!!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Comentarii